2017. április 8., szombat

Második szülinap...

Ma van kicsi Bogi második szülinapja. A második, mert ha nincs egy odaadó, türelmes, a munkáját szívvel és lélekkel végző Doktor nő, ki tudja hogy ma hol tartanánk. Ki tudja hogy ma Bogi milyen állapotban lenne.
Ma van napra pontosan 4 éve hogy kimondták a diagnózist: Bogi lisztérzékeny! Ami nekünk akkor csak egy szót jelentett. Fogalmunk sem volt mit jelent és hogy mennyire fog meg változni az életünk, és ezzel együtt mi is. Igen, mi is.
Négy év. Nem soknak tűnik, pedig az! Rengeteget tanultunk, rengeteget sírtunk együtt egymásba kapaszkodva, ugyanakkor megtanultunk türelmesebbnek lenni egymással, megtanultunk nevetni akkor is ha hibaztunk és nem tragédiaként fel fogni. Megtanultuk kiben bízhatunk és ki az akiben nem. Megtanultunk uralkodni magunkon, megtanultam akkor is erősnek maradni amikor a leggyengébbnek éreztem magam. A szeretet pedig ami Bogi születése óta összeköt minket, pedig csak erősebb lett, minden egyes nappal!
Nem olyan rég, pár nappal ezelőtt azt mondta nekem kicsi lány: " anya, azt szeretem benned a legjobban hogy te mindig, mindenből a legjobbat hozod ki, és a legrosszabb helyzetben is a legjobbat látod!" Hihetetlenül jól estek a szavai!
Boldog vagyok hogy az édesanyja lehetek, hálás vagyok minden egyes napért amit vele tölthetek, elmondhatatlanul sok erőt ad az ölelése, és ha rá nézek, ha látom a mosolyát, amikor azt mondja: " szeretlek Anya!", tudom hogy ezért érdemes felkelni mindennap!
Rengeteget kell még tanulnunk, és biztos lesznek még nehéz napok, de már erősebbek vagyunk, együtt vagyunk, és nem vagyunk egyedül! Köszönet a Doktor néninknek aki mindig minden helyzetben vigyázott és oda figyelt kicsi lányra (is), köszönet az osztály nővérkéinek akik mindig nagy szeretettel fogadnak minket, és köszönet azoknak az embereknek akik ezalatt a négy év alatt mellettünk-velünk voltak, együtt sírtak vagy nevettek velünk!
És köszönet az én gyönyörű nagy lányomnak, aki mindig félti és óvja az ő kicsi tesóját, aki már jobban tudja az összetevőket lassan mint én.
Boldog "második szülinapot" Kicsi Angyal!!!💜

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése