2015. február 13., péntek

Megkönnyebbülés

Tegnap délután hatalmas öröm ért bennünket. Említettem már hogy múlt héten vérvételen voltunk. Tavaly december környékén kezdtem el gyanakodni, hogy nem stimmel valami. Bogi rengeteget ivott, ( napi 2-3 liter tea), és nagyon sokat evett. Szinte fél óránként kért enni. És közbe lefogyott 1 kg-ot. Nem nagyon tetszett ez így, gondolkodtam, olvasgattam, szerintem már túl sokat is, egyik oldalról mentem a másikra az interneten, és kezdtem egyre jobban félni. Olvastam a cukorbetegségről, pajzsmirigy betegségekről, és még sok minden másról is. Aztán januárban kértem egy cukormérést a háziorvostól. Egy hét múlva eredmény: negatív! De valami akkor se jó, beszélgetés a háziorvossal, újabb vérvétel, nagy vérkép, aztán meglátjuk mi lesz. A többi majd az eredményektől függ. Hát tegnap megkaptuk: TELJESEN NEGATÍV!! Most már megnyugodtam, minden értéke jó, cukorbetegségről semmilyen formában nincs szó!
És tanultam én is ez alatt az időszak alatt, nem is keveset. Nem szabad mindent elhinni amit az interneten lehet olvasni. Jó persze az internet! DE nem minden esetben, sok mindenre lehet használni, hasznos dolgok is vannak, de ne azon és ott akarjuk megoldani a problémáinkat! Ne ott keressünk megoldásokat! Pont azért, mert annyi mindent lehet olvasni, és látni, hogy előbb-utóbb bele keveredünk, lassan már-már olyan dolgokat is elhiszünk, és beképzelünk, aminek a saját esetünkben, köze sincs a valósághoz!!!
Van az bizonyos anyai ösztön, ami nagyon jó dolog. Ha úgy érezzük, hogy valami nem stimmel, járjunk utána, ne hagyjuk annyiba, a Gyermekünk miatt is, és a magunk megnyugtatása érdekében is. De közben figyeljünk nagyon oda, ne lépjük túl a határokat, ne okozzunk feleslegesen fájdalmat és idegeskedést se magunknak, sem pedig a környezetünknek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése